OŚWIADCZENIE



 Znalezione obrazy dla zapytania comeback graphic


Witajcie,
 
Na początku chciałem przeprosić za moją nieobecność. Przez ostatni czas (tzn. miesiące) nie miałem "natchnienia".W wakacje chciałem odpocząć od prowadzenia bloga. Potem szkoła, półfinały i teraz jesteśmy w tym miejscu. Dużo zmieniło się w moim życiu szachowym (zmieniłem klub, podniosłem ELO o 200 oczek). 

Miałem też  dużo czasu na przemyślenie co dalej z tym blogiem (w międzyczasie zostałem laureatem konkursu dziennikarskiego. Napisałem post o stresie w szachach, wrzucę go w tą niedziele). I spokojnie, nie zamierzam przestać go prowadzić. Na spokojnie spojrzałem co można zmienić, aby wam (czytelnikom) lepiej się czytało. Zamierzam wrzucać posty po tydzień. Mam już 8 postów w tematyce szkoleniowej (czyli tej którą do tej pory głównie prezentowałem) zamierzam też rozpocząć (uwaga) dwie nowe serie! w dalszej części postu opisze dokładnie na czym będą opierały się te serie.

Seria 1 - ciekawostki
  
Chciałbym aby poza wpisami nad którymi trzeba się trochę skupić, były takie które będą takimi "luźnymi". Zamierzam, aby były to przeróżne ciekawostki szachowe, od historycznych po ciekawostki o znaczeniu słowa szachy itp. Chciałbym też abyście to wy mieli realny wpływ na to jaka ciekawostka zostanie zamieszczona. Dlatego więc jeśli usłyszycie jakąś ciekawostkę o której chciali byście dowiedzieć się więcej, piszcie komentarze na mojego emalia, postaram się jak najszybciej odpowiadać.

Seria 2 - historia szachów        

Przyznam się że jest to temat którego brakowało mi na tym blogu. Jest to również temat który na pewno jest ciekawy i przydatny (znajomość historii szachów pomaga lepiej zrozumieć wiele aspektów tej gry) Jestem przekonany że o ile ciekawostki są zazwyczaj krótkie i nie ma ich za dużo to wpisy historyczne będą często i będą długie. Zależy co kto woli. 

Co jeszcze się zmieni?

 Poza tym że teraz łącznie będą 3 serie, to zamierzam założyć konta społecznościowe (facebook, instagram, twietter) i na nich również zamieszczać ciekawostki, informacje itp. Na pewno regularność. Posty co każdą niedziele. 

Na koniec chciałem bardzo przeprosić za ten czas nieobecności. Rozumiem, że wielu czytelników się zawiodło. Postaram się to naprawić.
Dziękuje i do zobaczenia w niedzielę!









 

Komentarze

Popularne posty